Doktor tavsiyesiyle, genelede alerjik bebekler 4.ayinda ek gidaya basliyor…ama onlar da tadim suresine basliyor…
Yani ne yaparsan yap, 4 aylik bebegin tum Besini annesuti/formul mama.
Tok tutan diye lanse edilmesi bence sacma, 4 aypik bebe, zaten ne verebilirsin ki🤣
Aklini boyle sacma videolarla bulandirma😅