100710 Bebeğim 2 ay 26 günlük sabahtan beri hiç kakasını yapmadı bu durumu yaşan anneler tavsiyeniz nedir?
Barlashatice 100710 arada olabılıyo bziimde o ayda öyle oldu yapmaz yapmaz gece uykudan uyanınca emmek için o zaman yapardı haydaaa altını almasan olmaz alınca uykusu acılır kısır döngüye giriyoduk
Kucukprensss 100710 zeytin yagı verebilirsin kabızlık varsa benim bebegim 1 ay 5 günlük bazen veriyorum ama 3 güne kadar sıkıntı yok diye biliyorum yapmadıklarında
Minico 100710 Çok normal bir durum sıkıntı etmenize gerek yok. Emziriyorsanız siz incir kayısı vs yiyebilirsiniz sütünüzden geçer böylece
Minico 100710 Eğer yarında yapmazsa bir sıkıntı seziyorsanız kabızlık gibi o zaman zeytinyağı verebilirsiniz yada mamasına katabilirsiniz
ElizzAda 100710 yeni doğan da 10 güne kadar normal merak etmeyin.ama kakasını yapamadığında huzursuz olduğunu hissederseniz bacaklarıni karnına doğru masaj yapın ve göbeğini ovalayın. Ne zaman öyle yapsak kakasını yapardi belki işe yarar 🥰
Minico 100710 tabiki o şekilde de olur ama meraklanmayin 1 haftaya kadar kaka yapmaması normal karşılanıyor :)
Dila2022 Agirlikli olarak mamayla besleniyor bebegim.combiotic mama ile gunde 1 defa yapiyordu.kusmadan dolayi normal mamaya gectik 2, 3 gunde bir yapiyor.bebeklerde normal, korkmaniza gerek yok😉
100710 Minico Kabız olacak diye korkuyorum canım bugün 2 gün hala yapmadı dediğin gibi yapıyorum inşallah faydası olur çok teşekkür ederim ❤️