Elisasmommy Kız bebek odası için fikrinize ihtiyacım var hanımlar, sade halı perde tül mü yoksa desenli mi renkli mi yoksa nasıl olabilir sizce ?
oglumubeklerken Elisasmommy ben en azından perdenin deseniz sade bir model olmasından yanayım her zaman kız bebekte de erkek bebekte de. Halı ve perdeyi aynı desen alanlar var mesela o bana çok abartı geliyor odayı bayık kasvetli bir hale getiriyor bence desenli renkli perdeler.
2103mnl Elisasmommy sadelikten yanayım ve takım oda takımı güzel olmuyor ayrı parçalar daha şık görünüyor ve bohem tarzı seviyorum kızımın odasida o şekilde