Bebeğim 36+6da doğdu. Şu an 3.5 aylık tam. 2 gündür özellikle akşamları emzirirken ellerini yumruk yapıyo bacskşarını oynatıyo gazda çıkarıyo ama ağlıyo uyumuyo çok zor uyuyo. Bu bir atak dönemimi erken doğan bebeklerde atak daha geç oluyomuş. Yoksa bi sorunumu var bilemedim. Gaz sorunumuz hala geçmedi ne zaman geçer benim gibi olan anneler cevap verirse sevinirim. Bu arada bende yanına yatarak emziriyorum başka türlü uyumuyor…