Bebeğim 9 buçuk aylık kızlar 3 buçuk aylıkta evolvia rp başladık herhangi bi test kan vs yapılmadan alerjik mamaya başlattı doktor. Bu rapor işlerinden öyle sıkıldım ki gününden önce bitiyor mamamız rapor gününe kadar bi kutu 400 gr 470 tl.. Normal mamaya geçmek istiyorum ne yapmam lazım yoğurt yumurta vs herşeyi denedik herhangi bişey olmadı konu hakkında bilgisi olan varmı hangi doktora gitmeliyim ne yapmalıyım