Melisacemre ilk başta bende zorlanmıştım ama mesela aranın ışığını değilde mutfağın ışığını açardım hani kapıdan sızan ışık bile denmezdi ona beslemek için ben ağzını bulayım tamamdı benim için sonra onuda kapattım karanlıkta anlık bende göremem gibi geliyordu ama sonra gözüm alışınca şimdi dışardan gelen bir ışıkları fark ediyorum evde bişey yanmadığı için en ufak ışık belli ediyor kendini. Hem bebeğin uyku süresi bile uzadı böyle. Uyansa bile hiç birşey göremeyince tekrar dalıyor