Yasmn_17 Kızlar merhaba 35 günlük bebeğim var süt alerjisinden şüpheleniyorum başına gelen var mı belirtileri neler oluyor acaba
snil Yasmn_17 Geçmeyen pişik, yoğun gaz sancısı, gürültülü çok mukuslu cıvık kaka, yüzde bedende minik sivilce gibi pütürler, ileri aşamada kakada nokta nokta kan görülebiliyor.. kulak arkasında ciltte kuruluk olabiliyor
aysedz Yasmn_17 mukuslu yani sümüklü kaka , kaka içinde kan damlacıkları sürekli huzursuz ve huysuzluk mutsuzluk… süt emerken aniden memeyi bırakıp kıvranma ve ağlama / mızmızlanma… bende 3 aylıkken başladı 4-5 ayrı doktora gittim hiçbiri süt alerjisi değil dedi ama süt ürünleri tükettiğim gün ve ertesi günü cocuk hiç durmuyor dediğimde denk gelmiştir dediler. Sonuç? 6 ayı bitip ek besine geçtik yoğurt verdim siyah kaka yaptı ve süt ürünleri alerjisi olduğu ortaya çıktı. Özetle boşu boşuna bende oğlumda dolu dolu 3 ay boşa eziyet çektik. Süt ürünleri tüketmeseydim oğlum daha huzurlu bi bebek olacaktı.
Yasmn_17 snil söylediğin belirtilerin çoğu var canım demek ki şüphelerim doğruymuş doktorumuza söyleyeyim bir çaresini söyler elbet çok teşekkür ederim cevabın için
aysedz Yasmn_17 1 yaşına kadar süt ve süt ürünleri yemeyeceksin başka çaresi yok. Yumurta ve kuruyemişlere de alerjisi olabilir. Bizde hepsi var
Yasmn_17 aysedz bende kesicem yemiycem bir kaç gündür o şekilde gözlemyeceğim bakalım kuruyemiş de yiyorum süt yapsın sütüm yağlansın diye ama onun da yaptığını bilmiyordum bebeğime dokunuyor mu bilmiyorum o şekilde de bir gözlem yaparım onu da bırakırım olmazsa. Karnı tok altı temiz gazı çıkıyor ama hep huzursuz ve derin uykuya dalamıyor dalsa bile 10 dk sonra geri uyanıyor yüzünde minik minik sivilce gibi şeyler var bazen kızarıklıklar oluşuyor inşallah yediklerime dikkat ettiğimde geçer çok sağol canım