Kızlar saat 16.35 te süt sağdım ve mochi markasının süt poşetine koydum ağzını kapattım süt biraz ılık olduğu için sehpanın üstüne koydum soğusun öyle buzluğa atarim diye ama sehpanın üstünde unuttum saat 9 da aklıma geldi yani süt o şekilde 4 buçuk saat dışarda kalmış oldu bozulmuş mudur buzluğa alabilirmiyim?