ZeynepEceninAnnesii Kızlar merhaba, kızım 1 ay 23 günlük. Elleri hep yumruk halinde. Elinin içi de terliyo haliyle, normal mi bu durum? Bebeği böyle olan var mı? Doktora da sorcam kontrol zamanı gelince..
Azratosunannesi ZeynepEceninAnnesii benim bebeğim de 3 ay 21 günlük hala öyle kendini sıkmıyor ama avucunu pek açmaz ve çok terler bi sorun olmadığını düşünüyorum ben..
ZeynepEceninAnnesii Denizbey yani tokken, keyfi yerindeyken de öyle elleri. Bi derdi yoktur inşallah.
ZeynepEceninAnnesii BenMathilda ne biliyim canım hep öyle durunca annelik iste sorgulamaya başladım 🙈 Azratosunannesi bizim de bi sorunumuz yoktur o zaman, aynı anlattığın gibi canım benim kızım da.
ZeynepEceninAnnesii BenMathilda ne biliyim canım hep öyle durunca annelik iste sorgulamaya başladım 🙈
BenMathilda ZeynepEceninAnnesii eger ki huzursuz bir bebek degilse zorlanmiyo ikinmiyo gereksiz aglamiyosa hic kafana takma heyecandan yapiyordur, kendine has bi ozelligidir, bizimki de 3. ayi bitirene kadar yapti, simdi yapmiyor
ZeynepEceninAnnesii BenMathilda yok öyle bi huzursuzluğu yok hatta neşeliyken de elleri öyle. Normaldir o zaman dediğin gibi canım..