Aylinaydemir35 6aylıkken bucada ege sünnet kliniğinde yaptırdık iyikide erken yaptırmışız randevular çok yoğundu yaz aylarında daha erken tarihe randevu alabilseydik daha erken yaptırırdık çocuk fazla hareketlenmeden yaptırın derim sonrasında çok daha zor sünnet esnasında çocuğun yanındaydık biz çok memnun kaldık ilk gün oğlum huzursuzdu ara ara ağladı genelde benim kucağımdaydı ama sonrası rahat geçti sünnet öncesi hatıra fotografı çekilmek için her yaşa uygun kıyafet var veriyorlar çekiliyorsunuz agustos ayında fiyat nakit 1700liraydı