Quadera Merhabalar bebeğim 6,5 aylık 8,5 kilo. Desteksiz oturabiliyor. Artık travel sistem bebek arabasını bırakıp baston tiplere geçmeli miyiz? Eğer geçebilirsek hangi marka model önerirsiniz 🌸🌸
Quadera Crcs bende beğendim onu memnun kaldınız mı ve en önemlisi hafif mi yani çocukla taşınabilir mi
Crcs Quadera açıkçası kabin boy ya da gb almak isterdim fakat bütçemiz bastona uygundu. Oğlum biraz ağır ben ise zayıf ve güçsüz Biriyim o nedenle baston seçeneğinde hem kapama-açma hem bebek içindeyken merdiven vs tarzı kaldırma konusunda yapabiliyorum. Serinin 1 ve 2 si 15 kg kapasiteli olduğu için tercih etmedim. 3 ve 4 hem tente kapanışı hem de taşıma kapasitesi olarak daha iyi.
Quadera Crcs bende aynı şekildeyim. Kuzum 8,5 kilo ben 45. Vallahş kollarım taşımıyor. Gb çok hoşuma gitti biraz pahalı ama değer gibi duruyor yorumlarına baktım biraz.
Crcs Quadera aynıyız neredeyse :) yani mümkünse gb pockit önermişti bana arkadaşım. Satış mağazasında bebeğinizle denerseniz daha sağlıklı olur. Başlık baston olunca illa gibi düşündüm.