kbrsuzen24 Kızlar merhaba. Kehribar kolye, bileklik vs bebeklerin gaz sancılarına iyi geldiği söyleniyor. Kullanıp deneyimleyen var mı acaba ?
ilon sakinolpelincim valla ben de geçen bir post açtım kehribar ile ilgili ara merak edip bakan cevap veren pek olmadı nerde dedikodu kakara kikiri eğlence alay varsa ordalar sağolsunlar
sakinolpelincim ilon birde ben kopar yutar fln diye korkuyorum. Geçen omzuna Cevşen igneledim çocuk cerrahı uyardı o kadar çok ameliyat yapıyoruz ki bu nazarlık vs koparıp yutuyorlar takmayın dedi.
ilon sakinolpelincim Ben de ondan korkuyorum elini atar boğazını sıkar diye ama birçok kişide de görüyorum hani takıyorlar bebeklere baya kararsızım bilsem ki gerçekten iyi gelir diş ağrısına huzursuzluğa uykusuzluğa işte ne bilim bir çok şeye alırım hemen