ZEYNEP KAMİLDE Kızlar kaynanam doğum yapıcak ilk sezeryan dediler sonra gebelik zehirlenmesi diyip aldılar cuma günü sonrada dogumhaneden çıkartıp bel fıtıgı ameliyatı yapan kişiyle konuşupda değerlendiricez demişler sonra doktor normal doğum yapabilir demiş bu sabah 10 da doğumu başlatmışlar suni sancıyla ama hayla gelmedi çocuk şuan zorla getiriliyor resmen kayın pederle haberleşiyorum gelmezse çıkarız hastaneden diyor bende dedim ne çıkması baba sezeryana alırlar gelmezse dedim şuan resmen çocugu zorla getiriyor doktorlar 38 haftalık ama gelmezse hastaneden çıkabiliyormu sezeryanamı alıyorlar