Gulcanege Henüz 2,5 aylık ve ayakları terliyor. Iki kat çorap giydiriyorum ya da açık bırakıyorum her şekilde terli. normal mi sizce ?
Yavrumderannesi Gulcanege 7 aylık olmak üzere bnm oğlumunki de her türlü terliyor Bi kere sormuştum sanırım ebemize d vitamini eksikliğinden olur devitini ver demişti düzenli de veriyorum yine terliyor bnde anlamadım
Btekin Gulcanege benimkinin de eli ayağı terler ama terleyenleri çok duydum bi sorun olduğunu düşünmüyorum
MeryeminAnnsi Gulcanege benim kızımın da terliyordu iki kat giydirmeyin derim ben korkuyordum usucek diye giydiriyordm terleyince de soğuyor sonuçta aynı şey oluyo
Poyrazin_annesii Bnmde bebegımın cOk terlıyor ayagı çıplakta olsa terlıyor . Bn corap gıydıryrm terini ceksn dıye. Tüm yaz boyınca corap gıydırdm ama önemlı bısey oldugunu sanmıyrm. Cnku bnmde cok terler sanırım bana cekti😂
Denizanasi92 Poyrazin_annesii bizim de böyle babasına çekmiş diyorum bende aynı şekilde yazın teri çeksin diye hep çorap giydirdim
icegul Tiroid tahlili yapmıştı doktor bize bişey çıkmamıştı. Genetik dedi. Eli ayağı terler biximkiminde