Gmze1998 merhaba benim postlarımı yorumlarımı okursanız hep kalp krizi geçirme korkusu öyküsü, sürekli göğsümde baskı oluyor midem de oluyor boğazımda oluyor sırtıma bile vuruyor ağrı doğumdan sonra sol kol omuzda da ağrı oldu böyle şikayetler olunca iki kere acile gitmiştim birşey çıkmadı kalp sürekli yapar mı damar tıkanıklığı falan