Kızlar selam ikiz bebeklerim var ikisi de 18 aylık aşılarını oldular.Oğlumda sıkıntı yok ama kızım çok ağır atlatıyor.Aşıdan hemen önce boğaz bağırsak ve kulak enfeksiyonu geçirdi.Sonra iyileşince dr gittik ve aşı yapıldı.Kızım inanılmaz halsiz huysuz yemek bile yemiyor 😔 keyfi hiiiç yok.Bulaşıcı bir hastalık olsaydı oğluma şimdiye kadar kesin bulaşırdı aşı olduğunu düşünüyorum.Kuzemim de dr oda gelip muayene etti sıkıntı yok dedi ama hala ateşi devam ediyor.Perşembe günü aşı oldu bugün cumartesi hala ateşi keyifsizliği devam ediyor.ne yapacağımı bilmiyorum sizler de böyle yaşadıysanız ne kadar süre bu sıkayetlerle karşılaştınız ilk anneliğim deneyimlerinize ihtiyacım var