Kızlar başlıkta yazdığı gibi bebeğim 9 ay 16 günlük 5. Ayında başladık ek gıdaya ama asla ve asla yemiyor sadece biberon maması içiyor beşer denedim aç bıraktım az verdim başka bir sürü şey denedim ama yok olmuyor başına gelen var mı neden olur böyle bir şey