Merhaba arkadaslar bebeklerinize çocuklarınıza kendinizin hazirladigi oyunlari aktiviteleri söyler misiniz hepimiz 1 sey soylesek bir sürü ornek olustururuz. Ozellikle cocuk gelisimci annelerden guzel fikirler cikacagini dusunuyordum. Mesela ben pinterestte arastirirken soyle bir seyle karsilastik acikcasi cok hosuma gitti.
Kizim 21 aylik sekilleri ve 10a kadar saymayi vs biliyor. Sadece 1 2 gun oynayacagi her oyuncaga ortalama 100 tl gibi bir fiyat verip kenara kaldirmaktan yoruldum o yuzden bu tarz seyleri kendimizde uretebiliriz bence. Hepimizin eline karton geçiyordur. Mesela kizim saymayi biliyor fakat 1 ve 2 haric fiziksel olarak bilmiyor yani mesela 2 tane top getir dediğimde getiriyor fakat 5 tane top getir dedigimde 5 tane topun kac tane oldugunu bilemiyor. Bunlari ogretmek pekistirmek icin neler yapabilirim ? Yada daha farkli oyun onerilerinize açığım açığız:)