Kizlar bebeğim 20 günlük olucak 3-4 gündür gaz sorunumuz var siz nasıl çözümler buldunuz yeni doğan için damla kullanmayın dedi doktor ama bazısında kendi veriyor şaştım kaldım kime neye guvenecegimi yardım lütfen kendini sıkarak anlık ağlıyor susuyor 🥺🥺 gaz çıkarıyor ama yine de var bı sure ağlamakla geçiyor günümüz 😔😔