Prematüreyiz ve Bugün 45 gün oldu gogus kisminda carpinti farkettim ve doktora goturdum bebegimde üfürüm oldugunu kardiyologa gitmemizi söylediler gittik eko cekildi akcigerle kalbe giden köprü kemiginin açık oldugunu damar genişlemesi oldugunu söylediler pazartesi baska bir doktora daha götürücem varmı basina böyle bisey gelen annelerim ne yapilmasi gerek korkuyorum icim hic rahat degil