Merhaba bizim de notropeni kan değerimiz düşük 3. Kez kan verdik hepsinde de düşük çıktı fakat yayma örneği normal sizin de öyle miydi acaba. Birde ateşlendiği oluyormuydu bebeğinizin bize ateşlenince hemen gelin dediler ve 38.5 ile nasıl gittiğimizi bilemedik halen devam ateş takibi yapıyoruz yarın tekrar gideceğiz ve Hematoloji bölümüne gönderebilirim dedi doktorumuz nasıl ne gibi yol izlediniz neler yaptınız acaba öğrenebilir miyim eğer yazmak isterseniz?