Arkadaşlar 2 aylıkken rota 1.doz yaptık 3 buçuk aylıkken süt alerjisini öğrendik ama doktor yüksek alerji değil dedi normalde 4 de yani bu hafta 2. Dozu yapacaktık ama doktor 5. Ayda yapalım dedi içinizde böyle olan var mı siz yaptırdınız mı sakıncası olur mu