Mrvaydn_
@ikikizannesi
Kızlar sorunlarımı tek başıma aşmaya çalışan biri olarak birkaç tavsiye vereceğim. Birincisi eğer maddi gücünüz ve zamanınız varsa terapi alın. Online da alabilirsiniz. Armut diye bir uygulama var. Bu uygulamaya beklentilerinizi yazıyorsunuz. Psikolog size ücretini belirterek geri dönüş sağlıyor. Yani bu uygulamada istediğiniz hizmeti alabiliyorsunuz.
İkincisi, ben kendim çözerim diyorsanız böyle bir gücü kendinizde buluyorsanız birkaç tavsiye vereceğim. İlk olarak şükretmeyi bilmek lazım. Günde birkaç defa size verilen tüm değerler için şükürler olsun demelisiniz.
İkinci tavsiyem, meditasyon yapmanız. Bebeğinizi uyuttuktan sonra YouTube da MİSTİK YOL diye bir kanal var. O kanalda panik atak, anksiyete için meditasyonlar var. Vakit ayırmanızı öneririm.
Üçüncü tavsiyem, nefes egzersizi. Yine aynı kanalda nefes egzersizi videosu da var sadece 10 dk ve çok rahatlatıyor.
Dördüncü tavsiyem, İnşirah suresi. Abdullah altun hocadan inşirah suresi dinleyin. 1 sure sadece 2 dakika. Mümkünse ezberleyin.
Ve bizim ve bebeklerimizin emanet olduğunu unutmayın.
Dikkatinizi hep başka yöne verin. Asla google ma yapmayın. Bununla birlikte yaşamayı öğrenirsiniz daha kolay geçiyor. Benim de anksiyetelerim var. Geçmiyor, bitmiyor ama yaşamasını öğrendim