Arkadaşlar almayı düşünüyorum ama araştıracak pek vaktim olmuyor. Philips çok pahalı o nedenle başka marka arıyorum çekimi güzel şarjı uzun giden. Biraz önce instagram da karşıma çıktı grundig 5030 muş ama turbo çekimde 9 dakka gidiyormuş ne alakaysa yorumları okudum şarjı az gidiyormuş kullanıp şarjı çok giden memnun olanlar yazabilir mi