okuyannecikk Bosanma davasi acildiktan ne kadar sonraya mahkeme gunu veriyorlar ve anlasma olunca tek celsede bitiyor mu henuz avukat tutmadim eski esim tum istediklerimi kabul etti bosanan anneler surec nasil ilerliyor ben olmadan sadece avukat gitse olur mu davaya aydinlatirmisiniz
Ikizannesi06 okuyannecikk anlaşmalı boşanmalarda avukata gerek yok başvuru yaptığınızda aranızda protokol da yapın istekleriniz için onu da mahkemeye sunun anlaşmalı olduğu sürece mahkemenin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir ama kısa sürede biter
ysfmommm okuyannecikk sadece avukat katılsa da olur anlaşmalı da imkanınız yok ise tutmasanız da olur barodan avukat da talep edebilirsiniz imkan doğrultusunda ya da şartlarınızı kapsayan bi boşanma protokolünü avukata yazdırıp davayı kendiniz de açabilirsiniz
Dilruba_1 Anlaşmalı olduğu takdirde yoğunluk durumuna göre dilekçeyi verdiğiniz aynı gün içinde bile dava hemen görülür biter Anlaşmalı da avukata da gerek yok madem karşılıklı anlaştınız uzlaştınız tek celsede biter
okuyannecikk Dilruba_1 tesekkur ederim evet anlastik ama oglumun veleyateni bana vericek evide bana vericek nafaka da ogluma aylik 1500 tl vericek baska anlasacak bisey yok aramizda araba falan yok
ysfmommm okuyannecikk senin imza atmana gerek yok ki çekişmeli açtıysa davayı.. anlaşmalı istiyorsa protokol hazırlanır ikinizde imzalarsınız
Poldipan-01 Anlaşmalı çok kolay, avukat gerekmiyor, başvuru yapılıyor, gün veriliyor, ikinizi dinleyip bosuyorlar, masraf da yok,sipsak,
okuyannecikk Ikizannesi06 acmamis ikimiz gidip avukatta protokol hazirlatcaz daha sonra aile mahkemesine vericekmisiz oyle dedi beyfendi ben imza atmadan olmuyormus beni korkutmak icin actim demis zaten e devlettende cikmiyordu dava falan