Totoroo ona engel olunmuyor bildiğim kadarıyla. Oğlum doğduğu günden beri kustu. Hatta ilk hafta kontrolünde enfeksiyon açısından bakıldı bi sıkıntı yok, anti reflü mama başlatmıştı doktor. Gerçekten de beni emdikten sonra kusardı, mamadan sonra kusmazdı, psikolojim bozulmuştu benim sütüm yaramıyor çocuğun sütüme alerjisi var diye.Daha sonra başka doktorla devam ettik ve bunun normal olduğunu ve kapakçık geliştikçe düzeleceğini söyledi ve kilo alımı da iyi olduğu için biz mamayı kestik. Ama ne yaptıysam kustu yani saatli emzirdim, emdi dik tuttum ya da yatay tuttum gazını çıkardım ama her türlü kusuyordu. Sürekli reflü yatağında yatıyordu bu arada. Gastrotuss diye bir ilaç da kullandık ama hiç bir etkisi olmadı , sonra bıraktık zaten. Başka bir sorunun habercisi değildi çok şükür yani doktor kontrolündeydi o yüzden ben bir yerden sonra kafama takmayı bıraktım. O kusmaya devam etti tabi bayaaaaa bi zaman.