Evet arkadaşlar 4.ay aşısını olduktan sonra bebeğimin uykuları tamamen bozuldu. 3.ay ile gündüz uykuları 15 dakikaya düşmüştü hatta 10.. 4.ay ile beraber hem gündüz uykuları hem özellikle gece uykusu bitti. Gece 2 ye 3 e kadar anlamsızca ağlıyor sonra uyusa dahi yarım saatte bir bağırarak ağlıyor. Kalkıyorum gazını çıkarmaya çalışıyorum pış pış yapıyorum bana mısın demedi. Atak dediler geçer dedim atak haftası bitti hala daha geçmedi geçmek bi kenara gunden gune daha fena oluyor burada okuyorum bebeğim akşam 9 da uykuya geçti falan diye anneler yazıyor ☹️ İnanın üzülüyorum bende ni sorun var anlamıyorum ☹️ Başım ağrıyor artık uykusuzluktan yemek yapmayı özledim özgürce iş yapabilmeyi gun içinde de asla tek duramıyor ☹️ Bebeğim kolikti 1 ay gece gündüz ağladı 1aylık olunca biraz iyi oldu uykuları 3.aya girdik gireli perişanım zaten 3 aylık olana kadar 7 24 ağlardı çok gazlı bi bebekti ☹️ Geçer mi bilmiyorum ama umutlarım tükendi ☹️