Hanımlar merhaba 😊Bebegim 1 yasında ve yumurta, peynir gibi yiyecekleri ağzından geri çıkarıyor asla ve asla yemiyor. Bu nedenle boy uzaması da yeterli olmuyor. Evet genetik faktörler önemli ama yeme içme de bi nebze olsun katkı sağlıyor bilirsiniz. 🙏 Bana önerdiğiniz birşey var mı sağlıklı, doğal yiyecek, içecek boy uzatmada faydalı.. En azından belki oğlumun sevebileceği birşeyler olursa o şekilde devam ederim. 🥰
Doktorumuzdan randevu alacağım en kısa zamanda ama yine de sizlere de sormak istedim güzel anneler
☺️