Deletedmom_25 Ben kendime göre uyarladım. 10 da kahve içiyorum yanında ceviz hurma falan. 12 de kahvaltı 15 de tekrar kahve 18 de de akşam yemeği. Yeme penceresi dışında şekersiz çay, kahve ve sade soda serbest. Saat 10 da yemeğe başlıyorum 18 de bitiriyorum.