RabiyaG muhtemelen o yüzden gece kaç kere kalkıyor bilmiyorum ama her beslendiğinde gaz birikiyor kendi de çıkaramayınca sıkışıyor benim kızım da sabah Bi kalkar ful gaz biraz kendi çıkarmaya çalışır biraz da ben yardım ederim sonrasında kaka yapar gazlı şekilde rahatlar ondan sonra sanırım bebekler uyurken gaz çıkaramıyolar biz gibi