Arkadaşlar oğlum 34 haftalık doğdu şimdi 6 aylık olduk bugun kış girdiğinden beri ateşi çok olmaya başladı 2 sefer üşüttü hapşuruk burun akıntısı fakat bugun yine ateşlendi 39 u bulmuyor hep 38.7 hafif burun tıkanıklıgı var gibi en fazla sizce neden olmuş olabilir bu kadar sık ateşlenmesi normalmi endişe ediyorum sık sık doktorada gitmek istemşyorum