Kızlar merhaba. 8 aylık kızım grip. Küçük diye doktorumuz ilaç kullanmamızı istemedi ama hem ökrüsük geniz ve burun akıntımız var. Buhar veriyorum burun temizliyorum sürekli ama öksürüğü arttı evde doğal kesin çözüm yapabileceğim birşey var mı ? Önerilerinizi bekliyorum. 🙏