MehmetAras Oğlum dün 1 aylık oldu ilk aşısını yaptık dün gayet iyiydi hatta aşıya rağmen fazla iyiydi ama bugün hiç uyumadı ve şuan ağlama krizlerine giriyor gaz damlalarını verdim fitil verdim ama yok aynı neden olablir
Aysgl1997 MehmetAras canım ilk aşı hastanede yapılan aşı çok yan etkisi yok gazı var bence ne kadar çıkarsa da hepsi çıkmıyor dedi doktor ayaklarını kendine doğru çekiyorsa gazi vardir
gulsum2144 MehmetAras karnına hafif bastır sertlik varsa gazı vardır fön makinası sesi elektrik süpürgesi sesi aç sakinleşir ben öyle sakinleştiriyordum ilk aşının zararı yok korkma
Aysgl1997 MehmetAras o ateş huysuzluk yapmıyor canım süpürge çalıştır bak nasıl sakinleşiyor 😊 benim kurtarırım telefona bile indirdim süpürge sesi