Ayse4646 benim de yenidoğan prematurem var. Kreşe giden abiyi aldık 1 aylığına, en azından salgınlar hafiflesin dedik veya doğar doğmaz hastalığa yakalanmasın küçük bebiş diyerek.
Ayrı odada tutuyoruz bebeği, kendimizce önlemler almaya çalışıyoruz, mecburen bu dönemde taviz vermek zorundayız