Kızlar merak ettiğim bir konu var bebeğim 18 günlük 3 gün önceye kadar 2 saat arayla sağıyordum sütümü 120leri bile görüyordum en az 80 çıkıyordu.(bebeğim emmediği için sağarak veriyorum bu arada) son günlerde sütüm bir anda azaldı 2 saat arayla 50 anca çıkarıyorum. Az mı demek oluyor bu? Bir de bebek büyüdükçe üretilen süt de artıyor mu memelerdeki yani bebeğim şimdi 2 saate 50ml içiyor büyüdüğünde fazla içmek isteyince süt de mi artacak?