defnemommm EbrarKerem Amerikan pediatri akademisi ani bebek ölümünü önlemek için ilk bir yıl emzik kullanımını öneriyor 👍🏻 ben kullanıyorum kızıma 🙏🏻 4 ay 17 günlük
Dilruba_1 Benimki hiç sevmedi almadı uyku dışında herhangi bir yararı yok sanırım genelde oyalama aracı olarak kullanılıyor
Afraayse Ahh emzik yararlı mi zararlı mı bilmem ama 8.hafta atağında kurtarıcım oldu🙄olmasaydı napardik bilmem 😔😐