Kızlar merhaba bu antibiyotik kullanan var mi 3 yaşıma girecek oğlum hiç şuana kadar kullanmadım ve inanın şuan bile kullanmak istemiyorum ateşimiz var dünden beri ara ara gözler kızarık ve bu sabah çapaklanmış idi doktora gittik bana bu antibiyotik a ferin diye bir şurup göz damlamamak dolven verdi faranjit dedi oda göze vurmuş sadece antibiyotik konusunda emin değilim böyle bir hastalık geçiren var mı?