BalkizimBaloglum2 Oğlum 2 aylik oldu 3 gün önce çocuğa bisey oldu asla uyumuyor cok uykusu var emerken yada gezerken daliyor yerine koyunca hemen uyaniyor bu nedendir 2 aylik çocuğu olanlar ayni sorunu yasiyormusunuz uyumadığı içinde cok huysuz 🥴
Limoncicegi- BalkizimBaloglum2 atak haftasındadır. Benim kızımda aynıydı geçen hafta bitti. 9.haftanın sonuna kadar sürdü bizde. Gündüz uykusu zaten yoktu. Gece düzenli 6da uyurdu. Onda sorun yaşadık biz. 11-12lere kadar asla uyumadı. Ama şimdi yavaş yavaş geri düzeldi. Tabi artık 6da uyuma kalktı 8-9 gibi uyuyor. O da büyüyorlar artık uyku ihtiyacı değişiyor. Sizinki de 9. Hafta sonuna düzelir büyük ihtimal
vaveyla_1 BalkizimBaloglum2 bide kundaklayıp uyutmayı dene istersen benimki de o aylarda öyleydi kundağa başladım yatınca kundaklıyorum daha rahat uyuyo şimdi 3 buçuk aylık hala yapıyorum🤭
Nurberamom BalkizimBaloglum2 bence muhtemelen atak haftasinda tükürük çıkarıyor ve ellerini emiyor mu benim kızım da bunlar başladı. Ben gözünü bereyle kapatıp kundak yapıp ancak öyle uyutuyorum birde akşamları da memede üç dört saat kalıp orda uyumak istiyor 😌 atak haftası hesaplama yapabilirsiniz googledan bir hafta önce veya sonra olabiliyor hesaba göre
-Manolya- BalkizimBaloglum2 bizde bugün 2 aylık olduk geçtiğimiz 3 gün böyleydi çok kısa uyuyup uyuyup uyandı sürekli uykudan gozleri kıpkırmızı olsada bir türlü uyuyamadı 8. Hafta atağı sanırım
BalkizimBaloglum2 Limoncicegi- ay inşallah benimki 38 haftada dogdu 40 haftalikdan itibarenmi hesapliyorsunuz atak haftasini dogdugu haftadanmi
BalkizimBaloglum2 vaveyla_1 elleri battaniyenin icinde olunca bile cikarmaya calisiyor agliyor kundakta dururmu bi denemem lazim
Limoncicegi- BalkizimBaloglum2 evet 40.haftadan itibaren hesaplanıyor ama +-½ oynamalar oluyormuş bazı bebeklerde.
BalkizimBaloglum2 Nurberamom baktim 38 hafta dogdu ozamandan bakarsam atak diyor 40 haftadan hesaplarsam gunesli gunler diyor ama dediğiniz belirtilwr hep var eller agizda salya akiyor
Nurberamom BalkizimBaloglum2 mutlaka daha önce başlıyor mesela bizim şuan iki gün kaldi diyor ama bir haftadır böyleyiz şuan işte gelişim gösteriyor eller salya dil çıkarma vb o yüzden oluyor. 8. Atak haftası genelde iki hafta sürüyormus sabredecegiz sanırım sonra 12.hafta atağı başlıyor derken bebişler büyürken bizim de düzenler bozuluyor işte anlam veremediğimiz bir çok şey olabiliyor. Ben şuan birde ishal kusma ile uğraşıyorum sanırım süt alerjisi çünkü enfeksiyon vb çıkmadı
Aysegularici BalkizimBaloglum2 biz doğduğundan beri öyleyiz canım bizimki aşırı gazliydi ama ne hikmetse gece uyurdu gündüz başlardı sancısı uyumadı tuvalete gidemzdim çığlık çığlığa ağlardı şuan 4 aya girdi uykusu yarım saate yükseldi ☺️o bile bana büyük nimet oldu ama sizinki yeni olduysa atak olabilir
NoOne BalkizimBaloglum2 2 aylık olmasına 3 gün kaldı perişanız maalesef denemediğimiz yöntem kalmadı kundak emzik ayakta sallama hepsine karşıydım güya ama yaptım yine de hiçbiri işe yaramadı. Atak haftası sanırım sadece zaman gerekiyor :(
Tutikoo BalkizimBaloglum2 ayy ayni bizz bzde 2 ay olduk tam cocuk huy deişti asla uyumuyor gemzmek istiyor aglıyor habire
enmir BalkizimBaloglum2 şuanki durumumu anlattınız 2 ay 1 günlük bir hafta bilemedin iki haftadır öğleden sonra 1 2 gibi ağlamaya başlıyor gece 2ye kadar belki 3e kadar ağlıyor asla sakinleşimiyor şuan karşıma aldım ninni söylüyorum. Emerken uyuyo yerine konulacağını anlayınca basıyor ağlamayı
Aysegularici BalkizimBaloglum2 aynen bı hastalik yoksa atakfir canım ama bı muayene ettir kulağı boğazı olurya agris vardır yada bir çay kaşığı ağrı kesici ver rahatlarsa ağrır yeri vardır gene aynıysa ataktir ☺️rabbim bize kolaylık versin bizde 12hafta atağı geçirdik berbattı en zor atak o oldu bana