Kızlar bebeğim bugün 40 günlük oldu. Aşırı gazlı khiç uyumayan ve sürekli ağlayan bir bebek. Ayrıca kolik. Ağlama nöbetleri geçiriyor resmen. Bu zamana kadar hep annem yanımdaydı. Bugün evimde tek kalacam çok korkuyorum hâlâ lohusa kafasındayım zaten. Sizler nasıl baş ettiniz tek kaldığınız zamanlarda 😢