Hilalgunes biraz sabır bnde sizin gibiydim canım çok sıkılıyordu ama şuan sadece canınız ne istiyorsa onu yiyin ki sütünüz bebeğiniz için bu dönemde çok önemli, Bn bebeğim 4.5 aylıkken emziren anne diyetine başladım bebeğim şuan 7 aylık çok şükür gidiyor kilolar yavaş yavaş eski halime dönüyorum sizin de zamanınız var az sabır bugünlerin keyfini çıkarın sadece