Dilaraortacc biz anca oyle rahatlamistik.mesela suan 1 yasinda oglum yakin zamanda ortalik hastaliginin 2 cesidini gecrdik ilk gecirdgmz asiri akintiliydi yetistremiyoruz hem genzi hem burnu cekmesen icine akiyor cigerine iner diye korkuyoruz surekli serumla temizledik bi yandan aspire ettik iburamin kullandik.okadar temizlemeye burnu acilmiyor.doktor otrivine alin dedi 1 er fis sıktık gunde 3 kez.hemen rahatlatti.uykulardan ve emmeden hemen once guzel temizleyin anca rahat eder.burun akintisi sorun olmuyor bitek burun mukozasi kalinlasiyor sprey onu inceltiyor tikaniklik oyle rahatliyor.5 gun kullaniyorsun zatn.birde mesela akintinin rengine dikkt edin yesile donuyorsa sinus iltihplanmasi da olablr.cevirebiliyor ozamn antibiytk ve alerji ilaci gerekeblr.doktorunuz der zatn ama siz rengi yesil olursa tekrr doktorunuzla gorusursunuz bizde 1 hafts salya sumuk oyle oldu sonra baktik yesil oldu bi anda hemen antibiyge basladik bitmeye yakin kuruttu ve cocuk rahatladi.bu da bir salgin cesidi.cok yipratiyor cocuklari