Hale0108 aşıdan sonra oldu bizimde oğlum huzursuz olduğu için calpol verdim ateşi çıkmadı kızımın 7 saat sonra çıkmaya başladı ateşi 38,5 tan düşürdük, iştahları yoktu mama içmediler bugün 4. Günümüz mama konusunda daha iyiyiz ama 4. Ay atağı sanırım tam gaz devam ediyor 😥