Kızlar merhabalar,
Oğlum 13 aylık olmak üzere.6 aydan beri sık sık hastalandı babası ne zaman hasta olsa geçti ilk bronşiloit oldu hastanede kaldık üç gün.Sonra aralarda tekrarlayan öksürükten alerji ilacına başlamamızla kesildi.Aralarda hep boğaz enf geçirdi.İki ay önce covidi ağır geçirdik hastanede yattı bebeğim.Şuan yine hasta dirençli öksürük ateş bi haftadır hafifledi şükür ki.Fakat sorum şu bebeğim anne sütü aldı hala alıyor.Kilosu boyu maşallah gelişimi,yemesi falan hep iyi gitti.Tüm bunlara rağmen bu kadar hastalanması ve etraftan sürekli laf duymak üzmeye başladı beni.Geçenlerde parkta bir hanımefendi benim oğlum 2 yaşında daha bir kez bile hasta olmadı falan dedi.Sanki ben isteyerek ediyormuşum gibi..Bazı arkadaşlarımın ‘ bu cocuk bi yere cıkmıyo nası hasta oluyo’ demesi ki napıcam çocugu uzayamı götüreceğim? Çıkmıyo dedikleri parka,oyun alanına,annemlere,köye alısverise vs gideriz yani.ben cocugumu evde hapis edip hasta ediyorum gibi söylemleri, ya da acaba neden sürekli hasta oluyo bilinmedik bişeyimi var demeleri canımı sıkmaya başladı..Doktora sordugumda bazen oluyor her hafta gelenler bile var bu cocugunla ilgili bi durum değil hatta bagısıklıgı için iyi bile dedi.Kimide cok sakınıyosun ondan diyor yani napıym hastane merdiveni mi yalasın cocuk? Şu cok sakınıyosun üstüne düşüyosuncular beni deli edecek.Evladımın üzerine tabii ki düşeceğim..Köyde hayvanlarla oynar dısarıda yerlerde emekler öyle fanusada sokmuyorum