Bebişlerin minicik midesi var zaten anne sütü alıyorsa boşu boşuna su verilmemeli bence tokluk hissi yaratır bebeklerin mideleri kendi yumrukları kadar bence iki üç çay kaşığı bile tokluk hissi yaratabilir yenidoğanlarda ben kızıma 5buçuk aylıkken tadımlara başlayınca veriyordum bi kaç kaşık