Nurberamom evet, sizler bu süre içinde süt ve süt ürünü olan hiçbi şeyi tüketmeyin hatta paketli Gıdaların arkalarını hep okuyun içinde çocuğun süt proteini süt tozu var. Onlar olmamalı. Bizde yumurtada vardı yine aynı şekilde onları da yemeyin. Bana balık ve kuruyemiş de yeme dedi. Etle tavuk ben kendim yemedim çapraz reaksiyon diye bi şey varmış. Ye bi şey olmaz takip edelim dedi kuzu etini yedim yine başa sardık. Mama istemiştim doktordan rapor çıkardım alerjik bebeler icin veriyolar onu kullanmaya başladım tamamen cünkü çocuğu besleyemiyodum Yedigün yeşillikle şeyin patates recellerdi. Şimdi daha iyi ama iki gün önce ek gıdaya geçtik havuc da da ishal mukus başladı havuca da bar muhtemelen 3. Gününü vermeyeceğim