kamEbru Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra 40 çıkınca regl oldum şimdi 3.kez oldum bi hafta sonra tekrardan oldum ama aynı ilk gün ki gibi azalma olmadı hiç 5. gün doğum kontrol hapı kullanmaya başladım ilk kez normal mi sizce