1eerkekkannesii Merhaba, 1 yaşında bebeğime trendydan lugik bebek kayak tulumu aldim. Açık mavi renk olanından o kadar güzel duruyor ki.. Ama daha gelmedi. Aranızda bebeğine alan kullanan var mı acaba sicak tutuyor mu bilgisi olan var mı?
irva 1eerkekkannesii Decathlon’un bütün ürünlerini seviyorum.Kendime de oğluma da kullanırım.Gayet güzel bir seçim yapmışsınız.Oğluma bende almıştım geçen sene.😊
1eerkekkannesii irva Teşekkür ediyorum, sıcak tutuyor mu peki, çokkk soğuk havalarda tulumun içerisine ne giydiriyordunuz mesela
irva 1eerkekkannesii Tulumun içerisine ince eşorfman üstüne de yine aynı şekilde ince uzun kollu çekiyordum.Karda vs çok sıcak tutuyor.
1eerkekkannesii irva teşekkürler😊 Heyecanlandım biran önce gelmesini bekliyorum. İçim rahatladi sıcak tuttuğunu söylediğiniz için çok teşekkür ediyorum