Emsaldgr Merhaba bir aylık bebeğim var dudağımda uçuk çıktı yara oldu kremleri malum kullanamıyoruz nasıl bir süreç ilerlediniz bebeğimi nasıl koruyabilirim yaşayan tavsiyesi olan varmı
Gulcannoz Emsaldgr mümkünse geçene kadar maske takın elinizi ağzınıza sürüp bebeğinize dokunmayın uçuk biraz tehlikeli bi virüs çok dikkat edin
Pamukkprensess Emsaldgr kac gundur ucugum var sadece opmuyorumm bulasmadi. Lohusaykende birden fazla ucuk cikti etrafimdakiler sayesinde yine bir sey olmadi
Pamukkprensess Emsaldgr kucuk bir ucuk kremim var dun dayanamadim az bir sey surdum lohusayken almistim eczaci kullanabilirsin demisti sizde danisin isterseniz
Emsaldgr Pamukkprensess nasıl bir süreç ilerlettiniz peki doktora danıştınız mı inşallah bizimde bulaş olmaz
Pamukkprensess Emsaldgr doktora gitmedim cocugu opmuyorum bulasmadi insallah sizinde bulasmaz opmeyin gecene kadar