sevgili anneler oğlum 8 aylık dönüyor bende üst kısmı en alta indirdim. Park yatağı alırken içinden ince sünger şeklinde bi yatak vardi. Şimdi en alta indirince eğilip kalkmam çok çok zor oluyor çünkü bel sorunum var. Alta döşek ve yorgan koydum yükselsin diye yükseldi ama bu seferde bebeğimi nereye koysam yamuluyor sağ tarafa yattiysa ora çöküyor. Sizce nasil yapayım yüksek bi yatak var mıdır önerileriniz nedir
Şimdiden teşekkür ederim