Bebitom_3 Vestel kurutma makinesi kullanan var mı? Normal kıyafetleri hangi programa atmalıyım küçülme olmaması için Askı kuruluğu Ütü kuruluğu Dolap kuruluğu Yünlüler Birde saatler var 30 dak başlıyor 150 dak kadar gidiyor
ikibalannesii Bebitom_3 Dolap kuruluğunda kurutun küçülme vs olmuyor o saat ayarınıda çok dikkate almayın misal 3 saat 20 dk yazıyor ama kıyafetin su ve nem seviyesine göre çok daha az zaman diliminde kurutuyor
kahvesever93 Bebitom_3 Hangisinde kurutursan kurut , dolap kuruluğu tam kurutur. Ütü olan nemli bırakır
Adendiyebiriii Beko kullanıyorum hep dolap kurulugunda kullanıyorum 3 sa 25 dk yaziyor ama camasira bagli 2 saate dusebiliyor
Bebitom_3 Adendiyebiriii teşekkürler ☺️ pantolon sweat atacağımda kararsız kaldım bende genelde herkes küçültüyor diyor
Bebitom_3 ikibalannesii teşekkürler ☺️ Dolap kuruluğuna atayım o zaman pantolon sweat atacağım cesaret edemedim
Bebitom_3 ikibalannesii sizinki de Vestel mi ? İlginç yanı makine dün geldi su tankında bir damla su yok biryere de bağlı değil
ikibalannesii Bebitom_3 Evet vestel benimkide. Çok ilginç benim 3-4 parça çamaşırımda bile en az 2 su bardağı kadar su çıkıyor servis ile iletişime geçin bence